Tematska obleka (svi motori dobrodošli)

Autor agolac, Studeni 10, 2017, 19:21:16

« natrag - naprijed »

agolac

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"
― Mark Twain

zorro

to su ti specijalne majice koje nose Dubrovački ksenofobi "Du-kse" ..nosi je često i Stjepko  :thumbdown:
SOMARA JE SOMARA ;D
..pljunuo sam dupelisce preko cijele stranice..
:blato:

fatboy

agolac

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"
― Mark Twain

agolac

Citat: zorro  u Studeni 10, 2017, 21:03:48
to su ti specijalne majice koje nose Dubrovački ksenofobi "Du-kse" ..nosi je često i Stjepko  :thumbdown:

Aaa, a šta su to Vikse?  :buahaha:
― Mark Twain

zorro

SOMARA JE SOMARA ;D
..pljunuo sam dupelisce preko cijele stranice..
:blato:

agolac

― Mark Twain

fatboy

agolac

― Mark Twain

Ponti

Ja bih duksu bez kapuljače i to crnu sa prvom fotkom ove teme, samo da je strom u crnoj boji  :)

tibertov

Ponti

tibertov

Nije bez razloga skuplja...sve kaj valja treba i platit, kaj ne...mislim crvenu boju mozes dobit cak i besplatno :smijeh:

fatboy

Prije 20 godina i vise, crvena boja na autima je bila skuplja od drugih nemetalic boja... :-\

ljubo