Kacige općenito

Autor Danijel 23, Kolovoz 31, 2018, 20:38:44

« natrag - naprijed »

Danijel 23

I za elektrobicikle!

Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk

zorro

Citat: Ponti  u Rujan 01, 2018, 09:43:31
Je da su ta dvojica malo ufurani u zvanje, ali nisu to loši dečki.
Šupci..i to belosvetski  :puke:
SOMARA JE SOMARA ;D
..pljunuo sam dupelisce preko cijele stranice..
:blato:

Danijel 23

Ćoso

zander

Citat: Ćoso  u Rujan 03, 2018, 16:49:40
Taman za meningitis

Ipak je virus ili bakterija uzrocnik meningitisa.... ;)

ali glavobolja od takvok hladjenja je moguca....mada....meni bi odgovarala takva kaciga... :)
OPENMINDED PEOPLE WANTED

zare

Koliko je teška ta kaciga

zander

550 dolarcica ...zelenih...neka hvala , nek se glavudza znoji po vrucini... :ooda:
OPENMINDED PEOPLE WANTED

zare

Bilo bi fora kad bi se mogla probati na cijeli dan, tko zna koliko se osjeti strujanje ohlađenog zraka i koliko smeta

zare

U stvari ja se uglavnom vozim s dignutim vizirom i spuštenim sunčanim sjenilom pa imam stalno nekakvo strujanje zraka u kacigi

zander

Moja Nolan N104 je super do 30C...posle ni spustanje vetrobrana ne pomaze...dva puta prao uloske  :buahaha: kacige ove godine i ponovo ista prica....riba smrdi od glave zar ne.... :)

Ova sa climom navodno i do 15C spusta temperaturu unutar nje...a to je mnogo cini mi se
OPENMINDED PEOPLE WANTED

Ćoso

I onda skineš kacigu i doživiš toplinski udar...Ma gle...fora

Ponti

Hvala, nije to za mene. Otišli bi mi sinusi i kosinusi u pm.

zander

A rear thermoelectric system dehumidifies the air and cools it: up to 15 ° C less. Made in the USA, it costs $ 549. Technical info, gallery and video

The heat while you are driving can be really annoying: the only solution is to open the visor a little, or trust in the ventilation system, but sometimes only hot air arrives. Now, from the US, an alternative comes ... turn on the air conditioning!

Feher invents the helmet with air conditioning

The full-face helmet with cooling system is already a reality marketed in the United States: it is called ACH-1 and it is produced by Feher Helmets. The result is that the temperature inside the helmet can reach 10-15 degrees less than the outside world.

The idea is owed to Steve Fehler, who has already patented the miniature air conditioning units used to cool the seats of the Rolls-Royce, Bentley, Ferrari, Lexus and GM cars. Now he has decided to apply it on the back of the helmet. The unit is charged with batteries or can be connected to the bike.

THE COOLING SYSTEM - The Feher ACH-1 helmet has a simple but intelligent operation: a heat pump draws the air, cools it and filters it evenly through a special fabric inside the helmet. It also helps to dry the air inside the helmet, giving a potential anti-fog effect that could make this cover useful even on cold days.

Feher invents the helmet with air conditioning

And when you do not need to exploit the system, just leave it off or remove the mechanism: so the helmet becomes a normal integral. The cooling unit, however, is not heavy: the weight of the complete helmet is 1450 gr. It is approved according to the DOT / ECE safety regulations.

Sizes: from XS to 2XL.

Price: $ 599.99, but at present it is offered in launch promotion at $ 549.99 it comes with a cable and wiring to connect it directly to the bike's battery.

Evo i prevoda ...pise da moze da napravi  I DO 15C razlike u temperaturi....sto bi trebalo da znaci da moze da se steluje....sto bi znacilo da svako moze da ugodi sebi tj. svojoj glavi...i jos sta pise, a to je da se klima uredjaj moze skinuti pa se kaciga normalno koristi ....inace to je fullface kaciga sto se jasnovidi na slikama...eto cele istine o kacigi, tako da nema potreba nagadjati oko meningitisa i kosinusa... :buahaha: :buahaha:
OPENMINDED PEOPLE WANTED

iviccaa

Ma kakvo skidanje klima uređaja, kaciga nema nijedan otvor za zrak?
Prokuhao bi za 2 min. [emoji16]

Odakle uopće vuče zrak?
Preko brade?