USB port

Autor Grba, Veljača 27, 2024, 10:16:21

« natrag - naprijed »

Grba

Pitanje,jer sam laik...
Ovaj USB port,dali postoji neki razdjelnik da imam za 2 uređaja simultano? I dali će to moći radit tipa grijane ručke i navigacija? Ili će mu bit previše  :misli:
098 737 604

zorro

Citat: Grba  u Veljača 27, 2024, 10:16:21Pitanje,jer sam laik...
Ovaj USB port,dali postoji neki razdjelnik da imam za 2 uređaja simultano? I dali će to moći radit tipa grijane ručke i navigacija? Ili će mu bit previše  :misli:
Imaš klasične razdjelinike  (USB HUB) u svakom dućanu informatičke opreme.
Nebi trebalo biti problem..navigacija vuče malo, dok grijanje ručki dosta. Ne može se ništa desiti sem da ti rikne osigurač onda ćeš odmah i znati da nemoš oboje i toj to  :)
SOMARA JE SOMARA ;D
..pljunuo sam dupelisce preko cijele stranice..
:blato:

keko

Taj USB je 2A, teško buš se zgrijal na njega
.. jbg. Zorro je bil u pravu 😎

Grba

Jučer sam imal upaljene grijače ručki,normalno rade.
098 737 604

keko

.. jbg. Zorro je bil u pravu 😎

Suki

Citat: Grba  u Veljača 27, 2024, 15:07:59Jučer sam imal upaljene grijače ručki,normalno rade.
...grijanje ručki?!...kurčimo se malo :bzvz:  :)
:moto2:

098 9232180

Grba

Savršene prijenosne iz Louisa. Jbga, previše Alpi,Durmitora,Prokletija po kiši,dobro dođu  :wind:
098 737 604

zubakis

Jesan ja dobro razumija da su grijaci spojeni na usb?

fatboy

Citat: zubakis  u Veljača 27, 2024, 16:56:18Jesan ja dobro razumija da su grijaci spojeni na usb?

Bas htjedoh pitat...nekako mi premalo struje daje USB port...iako, nemam s cime to argumentirat...🤷�♂️

Grba

098 737 604


zubakis

Nisam zna da ovo postoji. Sad kužim sta pitaš

Grba

Fora jer mi treba par puta godišnje a mogu ih koristit na bilo kojem motoru.
Za ovaj Strom piše izlaz 2A a na ručkama piše potrebno 2,1A  :misli:
098 737 604

gianni

Frend to koristi na vise motora, bez greske, praktična stvar :thumbup:

keko